انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

نهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال»

در آستانه‌ی بیستمین سال انتشار نشریه‌ی «تصویر»، نهمین دوره‌ی «جشن تصویرسال» از اول تا بیستم اسفندماه سال‌جاری همچون دوره‌های گذشته، با در اختیار داشتن کلیه‌ی فضاهای نمایشگاهی خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

جشنواره "جایزه جهانی بیداری"

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اولین دوره از جشنواره "جایزه جهانی بیداری" را در سه رشته پوستر، عکاسی و کاریکاتور و با شعار "بیداری، حقیقت دنیای امروز، نویدبخش فردای نیک" برگزار می‌کند.

ادامه مطلب ...

فراخوان جشنواره بین المللی عکس نماز و نیایش

فراخوان جشنواره بین المللی عکس نماز و نیایش منتشر شد.

ستایش ازآن خداست. نمازونیایش مخلوق را به خالق پیوند می زند و جان و دل را صفا می بخشد. با نماز است که پروردگار را می ستائیم و از او یاری می طلبیم. نماز، روشنی بخش راه رهروان، تکیه گاه سالکان، رازونیاز عارفان، سرمایه بینوایان، دوای دردمندان، راهنمای گمراهان، امید امیدواران، کلید گشایش همه مشکلات و زداینده غم و اندوه است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در راستای فعالیتهای فرهنگی و هنری خود در نظر دارد جشنواره بین المللی عکس نماز و نیایش را با همکاری انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان – دفتر تبریز برگزار نماید.

ادامه مطلب ...

کارگاه پخش و تحلیل فیلم کوتاه

کارگاه پخش و تحلیل فیلم کوتاه با حضور آقای حسن شبانکاره برگزار می گردد.



زمان

یکشنبه ۲۵ دیماه۱۳۹۰

ساعت۱۶

مکان

سالن اجتماعات انجمن سینمای جوان برازجان

فراخوان جشنواره ملّی عکس اردیبهشت هرمزگان

انجمن عکاسان هرمزگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار می‌کنند:

این جشنواره به هیچ یک از انواع عکاسی محدود نمی‌شود، اما هدف برگزارکننده ارائهٔ عکس‌های «آگاهانه و اندیشمندانه» است. این هدف می‌تواند دربرگیرندهٔ همهٔ شیوه‌های تولید عکس از مستند گرفته تا عکس‌های دستکاری شده و صحنه‌سازی شده باشد. ادامه مطلب ...