انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

فعالیتها و اخبار تازه از دفتر برازجان

حضور در جشنواره بین المللی عکس رژان:

جشنواره بین‌المللی عکس «رژان» حرکتی است مستقل که با رویکرد تبدیل مفاهیم ذهنی به قاب تصویر، آغاز شده است.

در این جشنواره هر سال یک موضوع که مصداق عینی به ظاهر شفافی ندارد و از نظرگاه‌های گوناگونی می‌توان به آن نگریست به رقابت گذاشته می‌شود و عکاسان می‌توانند براساس خلاقیت‌های فردی‌شان، در هر ژانر و گونه‌ای این موضوع را به قاب تصویر برند. و اما عکاس فعال این دفتر خانم فاطمه جرجم توانست با تک عکس زیبای خود با عنوان انعکاس به این جشنواره راه یابد. گفتنی ست افتتاحیه نمایشگاه این جشنواره 12 شهریور ماه برگزار خواهد شد.  

حضور در جشنواره ملی فیلم کار:

فیلم جلا به کارگردانی آقای حمید علیزاده از فیلمنامه نویسان و کارگردانان این دفتر از دیگر موفقیت های هنرمندان عزیز می باشد. این جشنواره 31 شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد. 

 

جشنواره فیلم اولی ها:

هنرجویان فعال و علاقه مند این دفتر توانستند با 4 اثر در بین 70 اثر انتخاب شده در دومین جشنواره فیلم اولی ها حضور داشته باشند. آقایان عقیل جماعتی با فیلم شاید وقتی دیگر/احسان مظاهری با فیلم بازی/امید توانا با فیلم کلینکس و فیلم مستند وسوسه های مشترک کاری از خانم محدثه زارعی از آثار انتخابی در این جشنواره می باشد.لازم به ذکر است که این جشنواره            د رتاریخ 16 لغایت 19 شهریور ماه همزمان در تمامی دفاتر سراسر کشور برگزار می گردد.

همچنین اعضاء و هنرمندان این دفتر در حین برگزاری این جشنواره و برپایی کارگاه های آموزشی مناسب فعالانه  در تدارک  تولید یک فیلم کوتاه با همکاری اساتید کارگاه های آموزشی می باشند. 

 

آموزش:

 دفتر برازجان در تابستان امسال با حضور هنرجویان علاقه مند در رشته عکاسی فعالانه همچون قبل مشغول به امر آموزش می باشد.مدرس این دوره جناب آقای کیان پور و هنرجویانش شادابی و طراوت را در این روزهای گرم به سینمای جوان برازجان هدیه داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد