انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

جلسه هماهنگی مراسم اختتامیه اولین مسابقه عکس حوادث ترافیکی

بمنظور برگزاری مراسم اختتامیه و  نمایشگاه عکس حوادث ترافیکی جلسه ای با حضور دکتر پور رمضان رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دشتستان٬ حاجیانی و استادزاده از کارشناسان این مرکز و جهدکار مسئول روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان در مرکز بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا حاجیانی از کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان دشتستان به ارائه گزارشی از کارهای انجام شده توسط مرکز بهداشت پرداخت و پس از آن جهدکار مسئول روابط عمومی انجمن سینمای جوان ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته٬ اظهار نمود: در این مسابقه ۴۴ اثر از ۱۳ عکاس با موضوع حوادث ترافیکی (۲۱ قطعه در بخش آنالوگ و دیجیتال و ۲۳ قطعه در بخش دوربین های تلفن همراه) به دبیرخانه این مسابقه رسید که پس از بررسی این آثار توسط هیئت داوران این مسابقه مورد داوری قرار گرفت و افراد برتر هر بخش مشخص شدند.

پس از آن دکتر پور رمضان رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان دشتستانضمن تقدیر و تشکر از انجمن سینمای جوان برازجان و عوامل اجرایی مسابقه٬ اظهار امیدواری کرد این روند همکاری کماکان ادامه یابد و شاهد فعالیتهایی در این زمینه باشیم.

در پایان جلسه مقرر گردید نمایشگاه عکسی از آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه٬ در نیمه دوم اردیبهشت ماه و مراسم اختتامیه نیز در همین زمان برگزار گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد