انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

افزایش و گسترش مکان های برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران

کد خبر:۲۸۵۸۵         ۰۹:۵۳     02/08/1387 

سینمای فلسطین ، خانه هنرمندان و مرکز فرهنگی هنری صبا مکان های برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

با گسترش ابعاد برنامه های بخشهای مختلف بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مکان های برگزاری این جشنواره و فضاهای نمایشگاهی آن افزایش یافته است.
روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ضمن اعلام این خبر افزود: مجموعه سالنهای سینمای فلسطین – خانه هنرمندان و مرکز فرهنگی هنری صبا به عنوان فضاهای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در تهران معرفی شدند این در حالی است که این رویداد بین المللی به صورت همزمان در استانهای مختلف کشور نیز برگزار می شود.
بر پایه این خبر – این جشنواره به عنوان بزرگ ترین رویداد عرصه سینمای کوتاه ایران و یکی از بزرگ ترین فستیوال های منطقه خاورمیانه و آسیا در این دوره خود با 3600 فیلمساز متقاضی حضور در بخشهای مختلف جشنواره روبرو شده و پیش بینی می شود هیات های سه گانه در بخشهای ملی و بین الملل حدود 500 عنوان فیلم را برای نمایش و رقابت در بخشهای مسابقه انتخاب نمایند.
روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران همچنین اعلام کرد: علاوه بر نمایش آثار بخشهای مسابقه – قسمت هایی با عنوان های میراث نبوی – چشم انداز های سرزمین زیبای ما – سی امین سال انقلاب اسلامی در بستر فیلم کوتاه – مرور آثار فیلمسازان و تدوینگران – جلوه گاه شرق – در جستجوی حقیقت و ملل مسلمان ( قلمرو سبز ) در ساختار جشنواره طراحی و برنامه ریزی شده است.
همچنین، پیش بینی نمایشگاه عکس، برپایی جلسات سخنرانی – نشست های نقد و بررسی – ورگ شاپ های تخصصی و موضوعی با هدف ارتقای سطح نظری و عملی و تقویت مبانی تئوریک و تجربی جریان فیلم کوتاه در کشور و برنامه های جنبی دیگر می طلبید تا فضای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نسبت به دوره پیشین افزایش و گسترش پیدا کند.
گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 22 تا 27 آبانماه سالجاری در تهران و به صورت همزمان در استانهای مختلف برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد