انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

انجمن سینمای جوان برازجان

وبلاگ آموزشی و اطلاع رسانی (اخبار و فراخوان مسابقات و جشنواره های فیلم و عکس)

گزارش برگزاری هشتمین هفته فیلم و عکس

همزمان با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در ششمین روز از دهه مبارک فجر هشتمین هفته فیلم و عکس سینمای جوان برازجان بصورت استانی و با حضور موسوی معاون فرماندار، باقری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسدی رئیس اداره آموزش و پرورش، معلم رئیس اداره تربیت بدنی دشتستان و جمعی دیگر از مسئولین و هنرمندان آغاز بکار نمود.

در اولین روز از این هفته فیلمهایی با موضوع سی امین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و علاقمندان به فیلم کوتاه به نمایش درآمد و در ادامه نیز نمایشگاه عکس این هفته با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوان برازجان: همزمان با برگزاری این هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکسی شامل 36 قطعه عکس از 21 عکاس استان بوشهر در محل سالن امور اداری انجمن سینمای جوان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در ادامه برنامه های این روز، فیلمهای منتخبی از جشنواره بین الملی فیلم کوتاه تهران و همچنین فیلمهای تولیدی دفاتر برازجان و بوشهر به نمایش درآمد.

کارگاه آموزشی سینمای نوین زیر نظر آقای حسین روشنکار از دیگر برنامه های اولین روز از این هفته بود.

در دومین روز از این هفته نیز فیلمهای منتخب دیگری از جشنواره بین الملی فیلم کوتاه تهران و همچنین فیلمهای تولیدی دفاتر برازجان و بوشهر به نمایش درآمد.

کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی نیز زیر نظر آقای داریوش غریب زاده در این روز برگزار گردید.

نظرات 1 + ارسال نظر
جهاد نادریان شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:35

با سلام
و با عرض خسته نباشی به شما عزیزان که با تلاشی دوباره یکبار دیگر دور هم جمع شدید تا اعتلایی باشید برای فرهنگ و هنر این دیار - کارتان بس زیبا و ستودنیست و امیدوارم با تلاش بی شائبه شما و یاری خدای قادر و توانا توانایی دو چندانی عاید شما گردد تا در پیش برد این هفته بیشتر از پیش گام بردارید .
و در اینجا جا دارد که از تمامی شما عزیزان علی الخصوص جناب آقای سلیمی آقای جهد کار و دوست خوبم حسن آقای شبانکاره معذرت خواهی کنم که در این مقطع که کارهای زیادی بر دوش شما و دیگر دوستان هست رفیق نیمه راهی بودم و نتوانستم باری ز دوش شما بردارم امید به بخشش شما داشته و همیشه دعاگویتان می باشم با تشکر دوست کوچک شما جهاد نادریان ۱۹/۱۱/۸۷ شهرستان ازنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد